Gamle Drenge

Gamle Drenge blev stiftet den 16. oktober 1946,
under navnet "Husum Boldklub's Venner af 1946".

Gamle drenge, er en støtteforening i klubben.
De yder økonomisk støtte til klubben ungdomshold, til "det lille ekstra" på en tur.
Det gælder både til indlands- og udlandsstævner.

Send en kort ansøgning til
Klaus Plougholt
Plougholt@youmail.dk

Formand:
Erik Nielsen, tlf. 27572618 - mail: erikfck@Hotmail.com

Kasserer:
Klaus Plougholt, tlf. 60678950  - mail: Plougholt@youmail.dk

Styrelsesmedlem:
Anders V Jensen, tlf. 2795 4138 - mail: avedelj@hotmail.com

Medlemskab

Den allerførste betingelse for at blive medlem af Gamle Drenge er, man skal mindst være passiv medlem af Husum Boldklub og selvfølgelig have betalt det årlige kontingent til Husum Boldklub.

Medlemskab af Gamle Drenge er kun for herresenior, altså være fyldt 18 år - hvor man er medlem uden et egentligt fast medlemskab.

Den første gang - i hver sæson - man tilmelder sig til Gamle Drenge, betales et startgebyr.

Når man møder mandag aften betales der en afgift for denne aften og kommer man ikke en aften skylder man ikke noget.

De indkomne afgifter/gebyrer benyttes til støtte til Husum Boldklub's ungdomsafdeling og Gamle Drenge's egne arrangementer.

Aktiviteterne foregår i vinterhalvåret. hver mandag, der som regel går fra slutningen af oktober måned og slutter medio april måned.