Blue & White Banner Day 2024

14. februar 2024 kl. 20:48
mod Lyngby den 10. marts med kampstart klokken 16.00 i PARKEN.

Forårssæsonen nærmer sig med hastige skridt. Traditionen tro glæder det os at kunne invitere jer alle til vores årlige Blue & White Banner Day. Her hylder vi sammen alle vores samarbejdsklubber inden kampen mod Lyngby den 10. marts med kampstart klokken 16.00 i PARKEN.

Blue & White Banner Day er en traditionsrig begivenhed, hvor vi hylder jer, vores værdsatte samarbejdsklubber, for jeres dedikation og engagement der gør en kæmpe forskel i jeres lokale miljøer.

Inden kampstart vil vi derfor hylde alle samarbejdsklubberne via den årlige flagparade rundt om banen i PARKEN.

Grundet en for lav udnyttelsesgrad af fribilletter til Blue & White Banner Day de seneste år, vil hver billet nu koste blot 25 kr. Alle indtægter fra billetsalget vil ubeskåret blive doneret til Specialsport.dk, en fantastisk frivilligbaseret non-profit NGO, der arbejder for at sikre, at alle børn og unge med særlige behov og handicap kan deltage i et aktivt fritids- og foreningsfællesskab.

Opskrivning til billetter og yderligere information findes i følgende link: https://www.fck.dk/bwbday24

Det vil være muligt at skrive sig op til 2 billetter pr. medlem.

Vi forventer et udsolgt stadion. Vi skal derfor gøre opmærksom på, at der ligesom sidste år, vil være et begrænset antal pladser grundet kapacitetsudfordringer. Skynd jer derfor at sikre jeres billetter.