Boldleg 3-5 årige

Husum Boldklub tilbyder BOLDLEG for de 3-5 årige piger og drenge.

Formålet med boldleg er at have det sjovt, med bevægelse og bold. Der vil være en kombination af lege og øvelser, som har fokus på følgende områder:

• Motorisk udvikling
  • Koordination
  • Rytme
  • Balance
  • Smidighed
  • Løbeteknik

Vi vil skabe et "motorikland" fyldt med lege, motorikbaner og øvelser, hvor man løber, hopper, ruller, drejer osv. samtidig med, at man sparker, kaster og griber bolde af forskellige størrelser og former.  Indholdet kan variere mellem faste aktiviteter og mere "fri leg"

BOLDLEG udvikler børnene på flere områder, som alle vil kunne hjælpe dem i en fremtidig sports-/fritidsaktivitet.

Da børnene er små, kræver det at forældrene er med, og deltager aktivt i BOLDLEG.

BOLDLEG foregår hver søndag kl 10-11 i Husumparken.

For at sikre en fornødne trænerkapacitet og kompetencer, rekrutteres trænere med idrætsfaglig og pædagogisk baggrund.

Holdet kræver forhåndstilmelding, da vi har et begrænset antal pladser.

Book en gratis prøvetime ved at sende en mail til

Iben@familienjohnsen.dk