Årets ungdomstræner/leder

Årenes ungdomstræner/leder

Hvert år vælger trænere og ledere i ungdomsafdelingen, en træner eller leder der har udmærket sig i forhold til sit hold og/eller klubben.
Vedkommende bliver så kåret ved ungdomstrænertræffet i Januar.

Det er en kåring som Husum Boldklub er stolte af at være med til, og som forhåbentlig en stor glæde og ære for den valgte.

Årets ungdomstræner 2023

Jens blev kåret på trænertræffet i januar 2013

Årets ungdomstræner 2011

Mikkel Josephsen - Træner U13 og U15 Piger
Mikkel blev kåret på trænertræffet i januar 2012. Baggrunden for kåringen af Mikkel, sker på baggrund af hans store arbejde og arrangement for pigerne, samt hans måde at kunne fastholde pigerne, så de stadig har lyst til at spille fodbold, og så i Husum Boldklub, med flotte resultater. Mikkel har dedikeret sin medtræner, Carsten Møglegaard, som medkåring af årets ungdomstræner, da han havde lige så stor del i trænerarbejdet med pigerne.

Årets ungdomstræner 2010

Katrine Andersen - Træner U15 Piger
Katrine har under graviditet - fødsel og endnu en baby at passe - været i stand til at passe sin trænergerning i Husum Boldklub, for U15 pigerne, mens hun passer træningen på banen, sidder farmand Robert med den lille ny på bænken og kigger med.

Det er utroligt godt gået af Katrine og det viser også en klubånd og engagement samt at Katrine er meget meget vellidt blandt  sine U15 piger.

Årets ungdomstræner 2009

Lars Peter Stage - Træner U11 Drenge
Lars Stage(i daglig tale kald Stage) blev den 22. november, ved årsafslutningen for ungdomshold på Husum skole, kåret som årets ungdomstræner/-leder i Husum Boldklub.
Klubbens ungdomstrænere/-ledere står for udnævnelsen.
Lars har været igennem 5-6 forskellige trænerkurser i løbet af året. Lars er altid villig til at give en hjælpende hånd, er udadtil altid utrolig positiv både over for spillerene, men også alle os andre. Lars er en stor gevinst for ungdomsafdelingen. - Jean Blinkilde.

Årets ungdomstræner 2008

Nicky Sean Lorentzen - Træner
Nicky Lorentzen blev i 2008 kåret til årets ungdomstræner/leder.

Årets ungdomstræner 2007

Jann Oppenheuser - Træner
Jann Oppenheuser blev i 2007 kåret til årets ungdomstræner/leder.