✖️ INFO OMKRING POKALKAMPEN FRA BESTYRELSEN ✖️

29. august 2017 kl. 14:19

Her er information vedr. Pokalkampen Husum Boldklub - FC Helsingør, som spilles på Tingbjerg Ground tirsdag d.5. september kl.18:30

Kampen spilles på Tingbjerg Ground (Brønshøjs hjemmebane), da vi ikke selv har mulighed for at opfylde alle de krav der skal opfyldes, når man får besøg af et hold fra Superligaen.
Vi har et rigtigt godt samarbejde med Brønshøj Boldklub gennem flere år, hvor vi eks. er 5 fra bestyrelsen der hjælper til ved deres hjemmekampe, og i øvrigt har et godt samarbejde på andre fronter der har gjort, at Brønshøj Boldklub vil være behjælpelig med at stille deres ekspertise vedr. afvikling af denne type kampe til rådighed.

Der vil være mulighed for at købe øl/ vand og mad, som Husum står for. Bemærk at det ikke er muligt at medbringe egne drikkevarer!

Entrépriserne vil være:
Voksne Kr. 50,-
Børn og pensionister kr. 20,- (Pensionister fremviser pensionistkort).

ALLE klubbens ungdomsspillere under 18 år, har gratis entré, såfremt de møder op iført en Husum trøje (kamptrøje).
Uden Husumtrøje betales normal entré !

Vi håber at I vil sprede budskabet på jeres respektive hold, så vi får en festlig blå/hvid kulisse, når vi får besøg af FC Helsingør fra Superligaen.

Portene åbnes kl.17:30

På bestyrelsens vegne