Onlinebetaling

Husum Boldklub overgår pr. 1. august til DBUs opkrævningssystem, hvor kontingentet fremover vil blive trukket på dit betalingskort.

Med det nye kontingent system reducerer vi de administrative processer, hvilket betyder at vi kan bruge vores tid bedre - til gavn for dig.

Sådan kommer du i gang

Du får den 1. august tilsendt et betalingslink via e-mail, som du skal benytte for at tilmelde dit betalingskort første gang.

Når du har tilmeldt dit betalingskort, trækker vi kontingent på dit kort hvert halve år –  februar og august. Du får naturligvis en notifikation 7 dage inden, hvis der skulle være sket ændringer.

Du bedes sørge for at dine personoplysninger er opdateret på MitDBU, så vi altid kan komme i kontakt med dig.

Opkrævning via betalingskortet er obligatorisk – du kan således ikke længere betale via Betalingsservice.

Sikkerheden er i top

Dine kortoplysninger behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Clearhouse, der står bag betalingsløsningerne. Hverken Husum Boldklub eller DBU har således adgang til dine oplysninger.

Kampklar

Overgangen betyder samtidig, at kommunikation fra trænere og holdledere overgår til DBU’s kommunikationssystem, Kampklar. Alle nuværende medlemmer er allerede oprettet på deres respektive hold i Kampklar, ligesom nye medlemmer automatisk vil blive flyttet ind på det rigtige hold.

Ungdomsmedlemmer

Husum Boldklub ser gerne at alle forældre opretter sig som kontaktperson for deres barn. Hvis man som forældre i forvejen har en DBU-konto, så kan man via denne koble sig op på sit barn. Ellers kan man via holdets træner få mere information.