Fodboldfitness for kvinder

Velkommen

Fodboldfitness er, som ordet, antyder en kombination af fodbold og fitnessøvelser.

Det er en sjov og social måde at komme i bedre form

På vores hold laver vi ca. 30 min. Fitnessøvelser/opvarmning, ca. 30 min. teknisk fodboldtræning og 30 min kamp. Efter træning hygger vi typisk over en øl/vand. Vi holder desuden nogle holdfester og overvejer pt. en udlandstur (hvis Corona-situationen tillader det).

Alle 18+ kvinder er velkomne, uanset alder, fodbolderfaring, form osv.

Vi deltager ikke i faste turneringer, så det er mere uforpligtende: Man kommer når man kan og yder så meget som man vil. Det sociale aspekt er også vigtigt. Vi melder os dog af og til til stævner og laver træningskampe mod andre fodboldfitnesshold.

Man kan gratis prøvetræne 3-4 gange med holdet, for at se om det er noget man har lyst til at deltage i.

Vores kommunikationsplatform er en Facebook-gruppe: "Husum Boldklub Fodbold Fitness for Kvinder". Du skal blot anmode om medlemsskab af gruppen.

Har du spørgsmål kan du altid kontakte os.

Trænerteamet