KlubHusumErhverv

Husum Boldklub – Klub Husum Erhverv

”Trofast støtte og kærlighed til din lokale klub”

klik her for at se vores flyers

Ved køb af medlemskab til Klub Husum Erhverv støtter du Husum Boldklubs 1. Dame- og Herresenior med kr. 4250.

Som medlem af Klub Husum Erhverv inviteres du til et fælles optaktsarrangement til sæsonen for klubbens 1. Senior hos såvel damer som herrer. Cheftræneren, suppleret med spillere fra truppen, Sportschefen, Formanden alternativt Sponsor-koordinatoren, vil orientere om forventningerne til sæsonen.

Du vil supplerende blive inviteret til 1-2 eksklusive arrangementer i klubben, alternativt ”ude i byen”.

Endvidere vil du som medlem af Klub Husum Erhverv blive inviteret til optaktsarrangement til samtlige hjemmekampe for vores 1 herresenior, såvel i Københavnsserien som Landspokalturneringen, med oplæg v/Cheftræneren, Sportschefen, Formanden alternativt Sponsorudvalget.

Som medlem af Klub Husum Erhverv får du endvidere adgang til Husum Boldklubs Erhvervs Lounge. I forbindelse med hjemmekampene, vil der til optaktsarrangementet være let mad samt øl/vand. I halvlegen øl/vand og snacks.

Formålet med Klub Husum Erhverv er mange, først og fremmest at profilere Husum Boldklubs partnere indenfor erhverv og styrke netværket mellem partnerne. Et stærkt netværk, i disse tider, er vigtigere end nogensinde.

Derudover at optimere vilkårene for vores 1. Herre- og Damesenior via økonomisk støtte. Det er samtidig vigtigt at medlemmer, via oplevelser i regi af Klub Husum Erhverv, vil føle et tættere tilhørsforhold til 1. Herre- og Damesenior, klubben og hinanden – det er visionen at disse tættere relationer på kryds og tværs af klubben kan udvikle sig således, at Klub Husum Erhverv som ramme, med tiden bliver en væsentlig understøttende faktor i udviklingen af mere optimerede rammevilkår for vores 1. Herre- og Damesenior.

Ønskes medlemskab af Klub Husum Erhverv, tilmelder du ved at kontakte den sponsor-ansvarlige for Klub Husum Erhverv:

Nikolaj Petersen

KlubHusumErhverv@husumboldklub.dk alternativt ringe eller SMS'e på mobil 40 41 19 64

Herefter fremsendes en faktura, som kan betales via bank eller mobilpay.

Medlemskab af Klub Husum Erhverv

For CVR registrerede virksomheder er prisen kr. 3.000,- om året eks. moms, per person. Efterfølgende personer kan tilføjes for kr. 2000,- eks. moms per person.

Et medlemskab for private koster kr. 3.000,- om året, per person.

Fordelene ved at være med i Klub Husum Erhverv er i 2023 følgende:

• Optaktsarrangement til sæsonen, 1. Dame- og Herresenior
  • Optaktsarrangement til alle 1.Herresenior/Danmarksserie hjemmekampe med sandwich/øl/vand og kampoplæg v/ cheftræneren
  • Adgang til Erhvervs Loungen, inkl. øl/vand og snacks i halvlegen
  • 1-2 eksklusive arrangementer i kalenderåret 2023
  • Dit navn vil være præsenteret på ”Sponsor-væggen” i klubhuset, på hjemmesiden og vores Facebook-profil, og endvidere i et eventuelt kampprogram.
  • Klub Husum Erhverv medlemskab er gyldigt i hele kalenderåret 2023.
  • Alle indtægter går ubeskåret til Husum Boldklubs 1. Dame- og Herresenior.
  • Rabat i forbindelse med leje af lokaler i Husum Boldklub, til møder og fester.

;