KlubHusum

Husum Boldklub - Klub Husum

klik på overstående og se vores flyers

”Trofast støtte og kærlighed til din lokale klub”

Ved køb af medlemskab til Klub Husum støtter du Husum Boldklub med 1000,-.

Som medlem af Klub Husum inviteres du til et fælles optaktsarrangement til sæsonen for klubbens 1. Senior hos såvel damer som herrer. Cheftræneren suppleret med spillere fra truppen, Sportschefen, Formanden alternativt Sponsor-koordinatoren, vil orientere om forventningerne til sæsonen.

Du vil supplerende blive inviteret til 1-2 eksklusive arrangementer i klubben, alternativt ”ude i byen”.

Som medlem af Klub Husum får du rabatkuponer til 10 øl/vand til Tutten.

Formålet med Klub Husum er mange, bl.a. at optimere vilkårene for alle i Husum Boldklub via økonomisk støtte. Det er samtidig vigtigt at medlemmer, via oplevelser i regi af Klub Husum, vil føle et tættere tilhørsforhold til klubbens 1. herre & 1. damesenior, klubben og hinanden – det er visionen at disse tættere relationer på kryds og tværs af klubben kan udvikle sig således, at Klub Husum som ramme, med tiden bliver en væsentlig understøttende faktor i udviklingen af mere optimerede rammevilkår for hele Husum Boldklub.

Ønskes medlemskab af Klub Husum, tilmelder/betaler du via mobilpay 717309 - i kommentar-feltet skriver du dit navn/eller det navn du ønsker skal være knyttet til medlemskabet, og endvidere din kontakt-mail.

Du kan er også velkommen til at kontakte vores Sponsor-ansvarlige for Klub Husum:

Johnny Nielsen, Klubhusum@husumboldklub.dk

alternativt ringe eller SMS'e på mobil 22 84 22 62

Medlemskab af Klub Husum.

Et medlemskab for private koster kr. 1.000,- om året.
(hvis man vil købe det som moms-registreret tillægges moms)

Fordelene ved at være med i Klub Husum i 2023 følgende:

• Optaktsarrangement til sæsonen, 1. Dame- og Herresenior
  • 1-2 eksklusive arrangementer i kalenderåret 2023
  • Dit navn vil hele året fremgå på ”Sponsor-væggen” i klubhuset, på hjemmesiden og vores Facebook-profil.
  • Klub Husum medlemskab er gyldigt i hele kalenderåret 2023.
  • Alle indtægter går ubeskåret til Husum Boldklub.
  • Klippekort på 10 til øl/vand til Tutten
;