Årets ungdomstræner-leder

Årenes Ungdoms-træner/-leder i Husum Boldklub Udskriv side

Hvert år vælger trænere og ledere i ungdomsafdelingen, en træner eller leder der har udmærket sig i forhold til sit hold og klubben og bliver så kåret ved ungdomsafdelingens årsafslutning i slutningen af november eller begundelsen af december.
Det er en kåring som Husum Boldklub er stolte af at være med til og forhåbentlig en stor glæde og ære for den valgte, som bliver kåret på den omtalte afslutningsfest.

Årets ungdomstræner 2012

Vi håber snart at kunne
bringe et billede af Jens.

Jens C. Rytterager - Træner U12 Drenge

Jens blev kåret på trænertræffet i januar 2013.
Årets ungdomstræner 2011

Vi håber  at det kan lykkes os at få e et billede af Mikkel.
Mikkel Josephsen - Træner U13 og U15 Piger

Mikkel blev kåret på trænertræffet i januar 2012. Baggrunden for kåringen af Mikkel, sker på baggrund af hans store arbejde og arrangement for pigerne, samt hans måde at kunne fastholde pigerne, så de stadig har lyst til at spille fodbold, og så i Husum Boldklub, med flotte resultater. Mikkel har dedikeret sin medtræner, Carsten Møglegaard, som medkåring af årets ungdomstræner, da han havde lige så stor del i trænerrbejdet med pigerne.
Årets ungdomstræner 2010
Katrine Andersen - Træner U15 Piger

Katrine har under graviditet - fødsel og endnu en baby at passe - været i stand til at passe sin trænergerning i Husum Boldklub, for
U 15 pigerne, mens hun passer træningen på banen, sidder farmand Robert med den lille ny på bænken og kigger med.

Det er utroligt godt gået af Katrine og det viser også en klubånd og engagement samt at Katriner er meget meget vellidt blandt
sine U15 piger.

Årets ungdomstræner 2009
Lars Peter Stage - Træner U11 Drenge

Lars Stage(i daglig tale kald Stage) blev den 22. november, ved årsafslutningen for ungdomshold på Husum skole, kåret som årets ungdoms-træner/-leder i Husum Bildklub.
Klubbens ungdoms-trænere/-ledere står for udnævnelsen.
Lars har været igennem 5-6 forskellige trænerkurser i løbet af året. Lars er altid villig til at give en hjælpene hånd, er udaftil altid utrolig positiv både over for spillerene, men også alle os andre. Lars er en stor gevinst for ungdomsafdelingen. - Jean Blinkilde.
Årets ungdomstræner 2008
Nicky Sean Lorentzen - Træner

Nicky Lorentzem blev i 2008 kåret til årets ungdomstræner/leder.x
Årets ungdomstræner 2007
Jann Oppenheuser - Træner

Jann Oppenheuser blev i 2007 kåret til årets ungdomstræner/leder.
Årets ungdomstræner 2006
x - x