informationer

Velkommen til Husum Boldklub!

Hvis du, eller dit barn, ønsker at spille fodbold i Husum Boldklub, er her lidt informationer.

1) Du kan altid få lov til at prøvetræne 2-4 gange gratis, for at se om fodbold og Husum Boldklub er noget for dig. Ønsker du at fortsætte efter prøvetræningen. skal du meldes ind, dette gøres via dette link Online indmeldelse.

2) Vi spiller i såkaldte "rene årgange", dvs. at du skal spille med andre, født i samme år som dig selv. Hvis du er født i 2010, spiller du sammen med andre født i 2010.

3) Find dit hold og tag kontakt til træneren for at aftale at du kommer til prøvetræning. Du vil få at vide hvor og hvornår dit hold træner. Nogle hold spiller indendørs om vinteren, mens andre spiller på kunstgræsbanen.

Har du i øvrigt spørgsmål, bedes du kontakte ungdomsformanden.

UNGDOMSFORMAND
;