Vigtigt Vigtigt Vigtigt.

11. maj 2020 kl. 17:36

VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT

Fase 2 af corona-åbningen

Efter Mette Frederiksens seneste udmelding om yderligere åbning, er det udendørs foreningsliv nu også kommet med.

Åbningen sker dog med en lang række restriktioner.

Bestyrelsen i Husum Boldklub har på en Skype-møde søndag diskuteret hvordan Husum Boldklub kan åbne og hvornår.

De mange restriktioner og en vis usikkerhed om fortolkninger, gør dog at vi stadig må sikre os godkendelse af vores planer gennem samarbejde med DBU og myndighederne.

VI håber på at alt er faldet på plads, så vi kan starte træning op igen mandag d. 18/5-2020

Vi arbejder på højtryk for at få lavet vejledninger til spillere, trænere og forældre om hvordan man skal forholde sig. Der er allerede udarbejdet en trænings plan og DBU forventer at udgive en række godkendte øvelser i ugens løb.

I hører nærmere, når der er klarhed over hvordan det præcist kommer til at foregå.

Nedenfor kan man se en af DBUs plakater om fodboldens corona-regler.

Bestyrelsen Husum Boldklub.