Vigtigt besked fra bestyrelsen.

Formanden
05. september 2020 kl. 20:20

VIGTIG VIGTIG VIGTIG VIGTIG VIGTIG

Kære Alle Husum¨er

Vi har modtaget en indberetning fra DBU efter 1 kamp mod Fremad. Valby i DS.

Denne indeholder blandt andet punkter som homofobiske tilråb, samt racistiske tilråb, mod dommertrioen samt spillere fra Fremad.Valby.

Vi er i dag i en liga, hvor der bliver slået hårdt ned på disse, og dette giver store bøder samt, evt. fratagelse af hjemmekampe - point.

JEG(VI) skal på det kraftigste pointere, at Husum Boldklub ABSOLUT IKKE vil finde sig i disse tilråb og at det skal stoppes Øjeblikkeligt og hvis dette skulle gentage sig (hvilket det forhåbentlig ikke gør ) så vil der blive slået meget hårdt ned på fremtidige tilsvarende episoder og at de berørte kan imødese meget kraftige konsekvenser, dette vil både være bortvisning, samt erstatte bøden.

Man kan sagtens lufte sin utilfredshed, uden at skulle bruge disse ukvemsord, og hvad andre klubber gør, skal vi ikke blande os i, det er der andre som tager ansvar for.

Jeg håber virkelig at alle forstår alvoren af dette, og at alle sammen er med til at stoppe disse tiltag med det samme, hvis man hører eller kan mærke der er optræk til dette.

Husum Boldklub
V/ Formand Johnny Nielsen