Martin Krøger stopper som 1 herre senior træner.

24. december 2018 kl. 15:00

Kære Alle omkring Husum Boldklub
Vi fik desværre en kedelig besked igår, om at Martin Krøger har valgt at stoppe som træner for Husums 1 Herresenior.
Dette har været den sværeste beslutning i Krøgers tid, men som Selvstændig med masser af arbejde og familie og så samtidig skulle være på 110 % for 1 holdet, ja så har Martin valgt som han nu har.
Vi i Bestyrelsen / senior udvalget er selvfølgelig utrolig kede af denne beslutning, som også kommer lige midt i jul/nytår, men sådan er tingene jo også og vi må så tage arbejdstøjet på og finde en løsning på dette.
Men udover denne kedelige beslutning, ja så skal der ikke herske nogen tvivl om det kæmpe stykke arbejde som Krøger har gjort for klubben og været med til i de sidste 5 år at skabe det fundament som vi har i dag, og dette vil vi selvfølgelig gerne sige tusind tak for til Krøger, for der er vist ingen som er eller har været i tvivl om hans passion for det som han har udført.

Dette var bare lige ordene for nu, og i vil høre nærmere når vi har noget nyt, og hele spillertruppen er også blevet informeret.

Til sidst vil jer ønske jer alle en Rigtig Glædelig jul

Formanden