Lidt infomation fra formanden.

08. april 2020 kl. 16:38

Kære alle sammen

Lidt nyt fra Husum Boldklub.

Det vi alle sammen går og venter på er selvfølgelig, hvornår kan vi spille fodbold igen?! ⚽️

Foreningsidrætten i Danmark er forsat lukket ned. Og med Statsministerens udmelding her forleden, så blev den 13 april nu flyttet til den 10 maj 2020.

Lige så snart vi har mere information om genåbningen af Danmark ja så skal vi nok melde ud, vi følger den tæt, og håber i den forbindelse, der også kommer vejledninger omkring foreningsidrætten. Vi lægger os dog i den forbindelse 100 % op af de retningslinjer vi får udstukket af DBU.

Selvom den fysiske del af fodbolden er lukket ned, så arbejder Bestyrelsen stadig, dog mødes vi ikke fysisk, men det foregår digitalt, og når vi har nogle tiltag at melde ud, så kommer de på hjemmesiden, så hold øje med den løbende, og i kan sagtens skrive på Husum Boldklubs Facebook side, og her vil jeg så svare, dog kan der påregnes længere svartider, men gør hvad jeg kan for at svare alle henvendelser.

- Hvornår starter turneringen

- Hvad med deltagergebyr

- Hvad med det lovmæssige træner honorar

- Hvad med kontingent

Og ja der er mange spørgsmål, men vi ved desværre ikke mere end i selv kan høre eller læse jer til lige nu, men vi skal nok melde noget ud, hvis der kommer noget nyt

Vedr. Fodboldskolen i uge 27 er udmeldingen fra DBU, at den indtil videre bliver gennemført! Skulle det ske, at den ikke gør, vil I få besked fra DBU og billetten vil blive refunderet, men der skulle gerne komme mere info i maj.

Til sidste vil jeg ønske jer en rigtig glædelig påske og husk at passe på jer og jeres familie, med håbet om snarligt gensyn på grønsværen ⚽️

På HUSUM´S vegne,
Johnny Nielsen, formand