Husum Boldklub årets klub i DBU-København

27. januar 2021 kl. 15:18

HUSUM BOLDKLUB ER ÅRETS FODBOLDKLUB I KØBENHAVN 2020.
Formanden Johnny Erik Nielsen

Jeg blev ringet op af DBU K og fik denne helt fantastiske nyhed i telefonen.
Vi er sindssygt hamrende stolte og beæret af denne pris.
Det er et kæmpe kæmpe skulderklap af højeste karakter og at prisen viser at selv mindre klubber kan få uddelt så stor og kæmpe en pris og det viser jo som vi altid har sagt, at vores klub er en hel speciel og fantastiske klub.
Denne pris er et bevis og produkt af det arbejde der er blevet lagt igennem de sidste 15 år og prisen viser også Husum som værende dygtige, stædige, vedholdende, visionære og selvom vi har mange jern i ilden, så glemmer vi jo ikke at det er fodbolden som driver os som det første.
Vi er udover at være Årets Fodboldklub under DBU København, også indstillet til Årets Fodboldklub i hele Danmark, som vil finde sted på et senere tidspunkt.
Vinderen af Årets Fodboldklub i Danmark indstilles endvidere til prisen som Årets Idrætsforening hos DIF.
Så til alle – lige fra bestyrelse - trænere – holdledere – spillere – forældre – bedste forældre – gamle drenge – supporten -supportere – sponsorer – DBU- København – vores venskabsklub FCK – Formands og Ungdomsformands klubben – Københavns Kommune – RealDania – Lokale og Anlægsfonden - alle frivillige - alle kollegaer samt alle de andre Københavnske klubber, for det fantastiske arbejde som der bliver lavet, ja i hele Danmark, og ja i alle har en del af denne her fantastiske pris, som Husum Boldklub er så sindssygt stolte af, og det er første gang i klubbens snart 99 års levetid, så hvilket punktum at sætte når vi fylder 100.
ÅRETS FODBOLDKLUB 2020 I DBU KØBENHAVN ER : HUSUM BOLDKLUB