BLUE & WHITE BANNER DAY (1)

02. marts 2023 kl. 14:25

FCK invitere jer og alle jeres medlemmer til den traditionsrige Blue & White Banner Day.

En dag hvor vi hylder vores stærke samarbejde på både plænen og tribunen i Parken.

Dette kommer til at foregå i forbindelse med vores hjemmekamp mod Viborg søndag den 19. marts.

Der er kampstart 15.00. Inden kampstart afholdes den årlige flagparade hvor jeres logo vil være at finde på plænen.

Alle jeres medlemmer har derfor muligheden for at hente 2 billetter pr. medlem. Vedhæftet finder I en invitation til dagen. Vi håber at I vil dele dem med jeres medlemmer på alle jeres platforme som i nyhedsbrev, Facebook, Holdsport, Kampklar, Instagram osv.

Vi forventer et udsolgt stadion. Vi skal gøre opmærksom på, at tilmeldingen derfor er efter først-til-mølle princippet og at vi lukker for tilmeldingen, når der er fyldt. Skynd jer derfor at hente jeres billetter. Når I har meldt jer til, vil I modtage en voucher med 2 koder som skal indtastes når billetterne hentes. Voucheren vil blive sendt til den tilmeldte e-mail senest tre dage inden kick-off.

Link til tilmelding: https://www.fck.dk/bwbday23

Med venlig hilsen / Kind regards