Aktiver nu jeres digitalt fodboldpas

19. april 2018 kl. 12:20

Aktivér dit fodboldpas i dag

Alle fodboldspillere - og langt de fleste trænere og ledere - har en DBU-profil. Det er den profil, de omkring 500.000 personer i Fodboldfamilien, skal bruge til at aktivere deres Fodboldpas.

Fodboldpasset kan aktiveres på tre forskellige platforme. Se hvordan i videoen her:

1. Driblr (for spillere +12 år): Vores nye fede spillerapp, der også indeholder statistikker, spilletilladelse og andet om dit Fodboldliv. Hent den her i Google Play eller her i App Store
  2. I Fodbold app'en (den med DBU-logoet)
  3. MitDBU på www.dbu.dk

DBU-login er det samme på alle platforme. Hvis man ikke kan huske sine login-oplysninger, er der hjælp at hente her

Fodboldpasset indeholder tre dele:

• Vilkår og betingelser for videregivelse af data.
  • Samtykke til brug af billeder.
  • Desuden overblik over de klubber, hvor profilen er tilknyttet.

Det giver brugeren overblik- og råderum over sine data. Målet er at sikre bedre data, til glæde for både DBU og klubberne.

Mvh Bestyrelsen.