sæsonen 2014/2015

25. juni 2015 kl. 19:12

Johnny Nielsen

1 t. ·

Kære alle Husum´er og naboer og genboer, jeg vil lige kort skrive lidt om hvad og hvordan det går vores elskede klub.
Kunstbanen mangler lige de sidste finesser, men ikke mere end at 1 holdet får lov til at spille hjemme på den nu på lørdag kl. 15.00
SÅ nu er vi for første gang i klubbens historie en helårsklub.
Kæmpe tak de de brave mennesker som har knoklet for dette i små 6 år.
Klubhus ja der arbejder vi på højtryk med kommunen og dens mange instanser, og vi har alle de tilladelser der skal til, DOG er grunden som vi lejer af kommunen fredet, så der er vi i dialog med flere fantatstiske folk fra kommunen og fredningen og vi mangler lige det sidste så skulle alt gerne være på plads og så er vi kommet dertil hvor vi ikke har været før, at vi "bare" skal finde fonde - invester osv. som vil give penge så vi kan få det bygget, så igen det er super arbejde fra klubbens folk samt sparringspartnere.

Så har vi fået en vicevært tilknyttet klubben, Stor velkommen til Bert som vil sørge for at udenomsarealet ser pænt ud samt små rep. inde i klub huset, og når i kommer i klubben fra ja lige nu, så er Bert og Co. blevet færdig med overdækning at vores terasse, så man kan stå i tørvejr også om vinteren, super og igen tak til Bert og Co. for det frivillige stykke arbejde, så har i små justeringer inde i klubben eller er der ting udenfor som ikke bliver holdt, så tager i bare fat i Bert.

Ja som i også ved så rykkede vores 1 hold ikke op, grundet skandalen fra DBU Københavns side, men så tilgæld så lykkedes det vores 2 hold at rykke op i Serie 1, hvor de kommer i modsatte pulje af vores 1 hold, så igen det er heller ikke sket før i historien, så det bliver sindssygt spændende at vi skal følge 2 hold i Serie 1, kæmpe stort tillykke til Lars H og hans drenge samt alle følgerne som har bakket op både ude og hjemme, stærkt gået og igen KLUBLIV på højeste plan (hvilken klub tager ellers 50 mand ud og ser en kamp i Serie 2 hvor Husum ikke deltager, men hepper på Jægersborg så Husum kunne rykke op, hvilket de så gjorde, det er satme stort og KLUBLIV.

Det var så lige lidt nyheder fra formanden

;