Info angående nyt klubhus.

02. november 2017 kl. 17:07

Husum Boldklub
Offentliggjort af Johnny Nielsen · 31. oktober kl. 16:09 ·

Kære Alle, der har været en hel del forespørgsler vedr. hvornår det nye klubhus går i gang og står færdig.
Så her er lige en status på hvordan det ser ud lige nu.

Vi er i gang med at få en del møder stablet på benene med de forskellige udvalg i kommunen - Lokale og Anlægsfonden - DBU osv. osv. og når alt dette er på plads og vi er helt enige om en plan så skal der laves nye tegninger og derefter skal vi finde ud af hvem som skal bygge det og hvad gør vi med alle træninger og kampe osv. så der er mange ting som skal koordineres.

Og vi hopper ikke bare ud i det, da vi alle omkring klubhuset jo er grønne her, og vi skal have lavet en grundig plan og set og snakket med andre som har fået bygget for nylig, samt der skal være nogle som følger projektet og ser alt er som det skal være osv.

Så der er mange ting som skal falde på plads og der arbejdes hårdt på det og der vil det næste lange tid skulle bruges rigtig rigtig meget tid, både om dagen og aften og weekender og nogle af os vil så ikke have så meget tid til meget andet.

Vores mål er at et nyt klubhus står færdigt efterår 2018 / forår 2019 men igen dette er ikke noget som vi vil holdes op på.

Jeg håber dette var lidt svar omkring nyt klubhus og der vil på hjemmesiden - facebook løbende komme opdateringer lige så snart vi har noget og skulle der gå noget tid, så er det ikke fordi vi ikke laver noget men som sagt der bliver mange mange møder.

Med sportslig hilsner

Formanden